Dobrze zaprojektowani

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Sentencja brzmiąca banalnie, jednak istotna i wciąż aktualna we wszystkich relacjach społecznych, również w prezentacji siebie jako firmy godnej zaufania.

Dlaczego jesteśmy dobrze zaprojektowani?

Założyć firmę może każdy. Jednak w dzisiejszych, wymagających czasach nasyconego konkurencją rynku, to tylko drobny kroczek do realizacji swoich planów.

Pisząc do potencjalnych klientów przedstawiamy się jako młoda firma, posiadająca jednak lata doświadczeń każdego z tworzących ją pracowników. Jest to oczywiście prawda ale korzystając ze specyfiki bloga chcemy ten opis uzupełnić. Przede wszystkim jesteśmy zespołem poruszającym się w obszarach szeroko rozumianego IT. Praca w firmach, agencjach, zdobywanie doświadczenia w pracy dla klientów mniejszych, większych i korporacyjnych nauczyła nas jednego – kluczem do perfekcji jest bezbłędnie napisany algorytm. Żaden, nawet najlepszy pomysł nie obroni się, jeśli w linijkach kodu zabraknie nie tylko „;”, ale i sprytu.

Na czym polega w tym wypadku spryt? Na tym, by jasno określić swoje kompetencje, zestawić ze sobą te najmocniejsze i konsekwentnie realizować ich wzrost. Tym jest właśnie k-org.pl i o tym będziemy pisać na naszym blogu. O tym, że jesteśmy zespołem profesjonalistów i pasjonatów, których kompetencje uzupełniają się tworząc pełnoprawny, doskonale zaprojektowany produkt.

Czym się zajmujemy i o czym będziemy pisać?

Tysiące linijek kodu

Projektujemy strony internetowe, systemy dedykowane i tak, robimy to dobrze. Od momentu, w którym rozpoczęliśmy prace nad pierwszym projektem, „minęły” tysiące linijek kodu. Na blogu weźmiemy pod lupę niektóre z naszych realizacji i spróbujemy pokazać, jak praca nad nimi widziana była oczami twórców.

To nie pokaz mody

Ale każdy z naszych klientów może liczyć na to, że wszelkie potrzeby związane z projektowaniem graficznym zostaną przez klientów ocenione westchnieniem zachwytu. Kiedy możemy, bawimy się formą, jednak zawsze jako najważniejsze stawiamy, by nowy „look” podkreślał to, co najważniejsze ze smakiem i pokazywał dokładnie tyle, ile należy pokazać.

Niekończąca się partia szachów

Bo tym właśnie jest projektowani strategii marketingowych dla naszych klientów. Dlaczego niekończąca się? To nie tylko zasługa coraz to nowych zleceń, ale przede wszystkim tego, że rynek i zapotrzebowanie klientów zmienia się z tygodnia na tydzień. Śledzimy trendy, uważnie obserwujemy i analizujemy. Wiemy, że nigdy nie dotrzemy do końca ścieżki, ale piękno strategii polega na tym, by umieć ominąć przeszkody, być przygotowanym na dłuższe wzniesienia i nawet na środku pustyni wiedzieć, gdzie znaleźć wodę.

Mówienie ze zrozumieniem

Nie mamy zamiaru popisywać się tym, jak doskonale operujemy profesjonalnym językiem, naszpikowanym wielosylabowymi słowami. Będziemy mówili o nas po prostu i szczerze, odpowiemy na pytania łatwe i trudne, czasami tez pozwolimy sobie na dowcip. Dlaczego? Bo właśnie w takiej atmosferze pracujemy z naszymi klientami – atmosferze zrozumienia i zaufania. Nie musimy się w końcu popisywać, ponieważ jesteśmy dobrze zaprojektowani.

Ile kosztuje strona internetowa?

Powiedzmy sobie szczerze – to ulubione pytanie klientów i odwieczny wróg programistów. Należy jednak dodać, że nie można mieć tego klientom za złe, że o to pytają. Każdy chce wiedzieć ile zapłaci za produkt, którego potrzebuje. Ile więc kosztuje strona internetowa? Odpowiedź jest zarazem prosta i skomplikowana – TO ZALEŻY. Warto jednak dokładnie wiedzieć, jakie czynniki składają się na budżet, potrzebny do jej realizacji. Wybierzmy się więc w krótką podróż po odpowiedź na to odwieczne pytanie…

Rozmiar ma znaczenie

Im więcej treści klient potrzebuje zamieścić na stronie, tym większa jej struktura. Każdy moduł, który ma znaleźć się na stronie generuje pracę potrzebną na jej projektowanie. Można porównać to do budowy osiedla. Jeśli ma ono pomieścić 30tu mieszkańców, koszt wyniesie X. Jeśli chcemy natomiast, by w naszych budynkach zamieszkała połowa populacji stolicy, X należy podnieść do n-tej potęgi. Im większy projekt, tym więcej materiału musimy poświęcić, tym więcej potrzebujemy pracowników.

Zadania specjalne

Jeśli jesteś klientem, pomyśl jak bardzo odróżniająca się na tle konkurencji ma być Twoja strona. Jeśli potrzebujesz internetowej wizytówki (nie ma w tym niczego złego!), zapłacisz mniej. Jeśli natomiast potrzebujesz skomplikowanych mechanizmów, mających każdemu użytkownikowi pokazać Twoją siłę i pozycję na rynku (czasami to konieczne), ich realizacja będzie trudniejsza, a więc koszt budowy witryny wzrośnie. Specyfika każdej strony jest inna, nawet jeśli pozornie wydaje się inaczej. Pomyśl czy wolisz, byśmy taśmowo produkowali strony różniące się tylko logiem marki, czy może jednak liczysz na indywidualne podejście i spersonalizowany projekt.

Czas to pieniądz

Wszystko, o czym napisaliśmy wyżej, wiąże się z czasem, jaki musimy poświęcić, by strona była dopracowana i spełniała wszystkie Twoje wymagania. Im więcej czasu, tym większa cena projektu. Nie musisz węszyć w tym spisku. Nie zależy nam, by na każdej godzinie przed ekranami zarobić milion dolarów. Im szybciej zrealizujemy jeden projekt, tym szybciej rozpoczniemy drugi, budując portfolio i zaufanie klientów. Oczywiście nie jest też tak, że pracujemy w pośpiechu. Jak wspomnieliśmy w poprzednim akapicie – to nie fabryka. Po dokładnej analizie szacujemy czas naszej pracy, który pozwoli nam na osiągnięciu efektu, z którego będziemy dumni. Zależy nam na tym, by nasi klienci budowali opinię k-org, jako firmy godnej polecenia.

3 sekundy do setki

Termin realizacji często bywa kluczowy. Jeśli mamy pracować dzień i noc, nie licząc wypitych kaw, musimy być pewni, że jest to tego warte. Czasami terminy podawane przez klientów są nierealne i nie mamy tego nikomu za złe, na to również składa się wiele czynników, czasami od nich niezależnych. Nie bój się jednak, szczerze Ci o tym powiemy. Musisz jednak również pamiętać, że abyśmy zrealizowali potężny projekt w 72h, będziemy musieli spiąć wszystkie mięśnie i biec na bezdechu. Wtedy każda sekunda jest decydująca i liczy się potrójnie.

To ile w końcu za tę stronę?

Wracamy do odpowiedzi, której udzieliliśmy na początku – TO ZALEŻY. Dlatego zanim zadasz to pytanie, pomyśl dokładnie na czym Ci zależy. Jeśli masz wątpliwości, nie jesteś pewny własnych założeń – pytaj. Udzielimy odpowiedzi i to nie będzie Cię nic kosztowało, a przy okazji sprawdzisz nas, jako doradców. Pomożemy Ci zrozumieć jak będzie wyglądała realizacja Twojego produktu i dlaczego jest cena jest taka, a nie inna.

Pamiętaj – chcemy zrealizować z Tobą ten projekt, byś do nas wrócił i/albo polecił nas innym, nie dlatego, żeby od jutra zacząć odcinać kupony.